fbpx

הכוכב העולה בתחום השילוח בארץ: משלוחים לאתרי איקומרס

 

בעולם המשלוחים בישראל קיימת נישה חשובה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות: משלוחים לאתרי איקומרס (באנגלית E-commerce), אתרי סחר. אלו אתרים המתמקדים במסחר בצורתו האלקטרונית, ומאפשרים ללקוח לרכוש מוצרים שונים ולקבל אותם באמצעות משלוח עד הבית או לנקודות חלוקה. 

 

YDM היא חברת שליחויות המתמחה במשלוחים לאתרי איקומרס. הידע והניסיון שלנו בתחום הופך אותנו לחברת השליחויות המועדפת על יד בעלי אתרים אלו. אנחנו מספקים תמיכה מקיפה לבעלי אתרים אלו המבקשים לחבר את עמוד הרכישה שלהם לפלטפורמת המשלוחים המקצועית שלנו. אצלינו אתם תקבלו ליווי צעד אחר צעד ותגלו כמה קל זה יכול להיות החיבור לעולם המשלוחים לאתרי איקומרס.

 

בעלי אתרי הסחר מחפשים חברת משלוחים שתיתן לצרכים המגוונים של הלקוחות שלהם גב יציב ומקצועי. בין אם מדובר במשלוח מהיום למחר או בסוג אחר של משלוח לבחירת הלקוח, הקשר של בעלי האתרים האלו עם הלקוחות שלהם נמדד בין היתר באיכות משלוחי הסחורה שלהם. YDM מספקת מעטפת של הדרכה אישית ללקוחותיה המחפשים משלוחים לאתרי איקומרס. את השליחויות עצמן אנחנו עושים באהבה ובמקצועיות: אנחנו נותנים ללקוחות שלנו אחריות מלאה על החבילות, דואגים לאספקה בתנאים שונים ובכל מזג אויר ומספקים שירות מעקב מדויק באמצעות טכנולוגיה מהמתקדמות בישראל.

 

העולם משתנה ורכישות אונליין הופכות להיות חלק בלתי נפרד משגרת היום יום של אנשים רבים. אנחנו סוגרים את הפינה של בעלי אתרי איקומרס ברמת המשלוחים, וגאים בהתמחות שלנו במשלוחים לאתרי איקומרס. דווקא ברכישות אלו אנחנו שואפים להקפיד על דיוק, מקצועיות והוגנות מול הלקוחות שאינם זוכים לפגוש אותנו פנים מול פנים או לחוש בסחורה טרם הרכישה. חשוב מאוד שהשליח שפוגש את הלקוחות שלכם יהיה אדיב ומקצועי, כי המטרה היא ליצור ללקוחות שלכם חווית רכישה חיובית.

אם גם אתם רוצים להצטרף לחברת השליחויות הגדולה בישראל המעניקה מעטפת מלאה לבעלי אתרי איקומרס, פנו אלינו בטלפון *8062 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר

    פנו לשירות הלקוחות
    1
    שלום, איך נוכל לעזור?
    שלום! איך נוכל לעזור לכם היום?
    דילוג לתוכן