fbpx

חברת שליחויות בארץ

בעת ביצוע משלוח אתה מפקיד בידי חברה זרה את הכסף והרכוש שלך ונותן להם את המושכות בביצוע המשימה. לכן חשוב שחברת המשלוחים שתרכשו את שירותיה תהיה אמינה. אם אתה מחפש חברת שליחויות בארץ עם רזומה יוצא מן הכלל עם מיליוני משלוחים מוצלחים – אתה מחפש YDM.
YDM פתרונות הפצה מתקדמים בע”מ היא חברת משלוחים בפריסה ארצית מן הגדולות ישראל אשר מובילה את שוק ההובלות והמשלוחים הישראלי. אנחנו בYDM מאמינים במתן שירות אדיב, אמין וחסכוני ועם עשרות אלפי לקוחות מרוצים אנחנו סבורים שאנחנו גם עושים זאת בהצלחה.

לכל מקום ובכל זמן

YDM מתגאה להיות חברת משלוחים בפריסה ארצית אשר ביכולתה לספק שירות הובלות לכל מקום אליו תבקשו. עם מספר סניפים גדול וצי רכבים גדול עוד יותר נוכל להגיע לכל יישוב בישראל ובשיא המהירות. אנו מספקים משלוח ברחבי הארץ לכל דורש עסקי או פרטי ולכל סוגי המשלוחים. לכל מטרה נדע להקצות את הכלים והצוותים המתאימים על מנת שההובלה תתבצע כשורה.
אנו מספקים לא רק משלוחים ברחבי הארץ אלא גם משלוחים בחו”ל ושומרים על מוניטין גבוה גם במשימות הובלה אלו.

?חברת שליחויות בארץ, למה YDM

חברת שליחויות בארץ צריכה להתמודד עם מספר קשיים. משלוח ברחבי הארץ משמעותו שאנו מתחייבים שהובלה מאילת למטולה תהיה אפשרית גם אם תדרשו הובלה מהיום להיום. בהתאם ותיאום מראש נוציא שליח שיגיע מוקדם ויבצע את ההובלה במסירות גם אם הדרך ארוכה ומלאה פקקים. כמו כן, בישראל תנאי מזג האוויר עלולים להשתנות מחום לקור ויש להתכונן לכך מראש. הרכבים שלנו מותאמים לכל משימה ונוכל להצטייד במערכות המתאימות בכלי הרכב לשמירת הטמפרטורה של הסחורה המובלת.

בנוסף, הישראלים ידועים כאנשים שלא מתפרשים על דבר ולא יקבלו שום פגיעה בחבילות.

אנו בYDM יודעים כמה הרכוש שלכם חשוב ושמים את השמירה עליו בראש מעיינינו, העובדים שלנו נבחרו בקפידה לא רק לפי יכולת הסחיבה שלהם אלא גם באדיבותם והיושרה שלהם כדי שנוכל לתת ללקוחות את השירות המקצועי ביותר.

ומה עוד חשוב לישראלים? המחיר. גם כאן YDM שמה לעצמה מטרה להיות הוגנת ככל האפשר ומציעה שירותי הובלה זולים בהרבה לעומת המתחרים וכל זאת מבלי לפגוע כלל ברמת השירות וההובלה.

חברת שליחויות בארץ זה YDM, חברה ישראלית ברמה של חו”ל.

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר

    פנו לשירות הלקוחות
    1
    שלום, איך נוכל לעזור?
    שלום! איך נוכל לעזור לכם היום?
    דילוג לתוכן